x
סוגים
סינון

הוראה-למידה משמעותית

הצג
סנן סוגים +
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מעגלי פעולה החוץ פנימה התחל, עצור, המשך צבעים, צורות, קווים התחלה / אמצע / סוף – סיפור יהלום חלופות תכנון לאחור להתבונן: פעמיים עשר יצירת מטאפורות תו"ת – תוצאות ותולדות דפוס סיבה-תוצאה שאלות תופרות חשוב, צור זוג, שתף פיצוץ חלופות משיכת חבל מארגן דפוס הרצף ששת כובעי החשיבה האם זה מתאים? יר"ל – יודע/ת, רוצה לדעת, למדתי שכבות שיחת לוח צבע, סמל, דימוי מילות הוראה ומשמעותן שאילת שאלות טובות ער"ב – עדיפות ראשונה במעלה נכון למי? עצור, התבונן, הקשב חבר, הרחב, אתגר התמקדות (זום אין – zoom in) התחלות של שאלות היכנס פנימה: תפיסה, ידיעה, אכפתיות  אור אדום אור צהוב 5 – 3 – 1 (חמש – שלוש – אחד) 1 – 2 – 3 גשר רואה, חושב, שואל חיבורים, אתגר, מושגים, שינויים (the 4 c's) חגוג, הקשה וצור מחדש סיפור עיקרי, צדדי, נסתר נהגתי לחשוב…, כעת אני חושב… משחק הסבר מיקרו מעבדה משפט, ביטוי, מילה מה גורם לך לומר זאת? נקודות מצפן כותרות שאילה לפנים מילות שאלה ומשמעותן מארגן הדפוס התיאורי שאילה לאחור חשוב, תהה, חקור מארגן דפוס המושג צור, מיין, חבר, הרחב טען, תמוך, שאל דפוס ההכללה
מאמרים
פרבולה נלמדת טוב יותר דרך הרגש אמאל'ה מתמטיקה! אז למה לנו מתמטיקה עכשיו? משתתפי החממה מספרים התפיסה הפדגוגית חממות פדגוגיות מהן החממות הפדגוגיות? מדידה, הערכה ומשוב בלמידה מרחוק רפלקציה הערכה הערכה ומשוב פורצי דרך בתל אביב בניית צוותי למידה אחריות התלמיד ללמידה תוכן הלמידה ככלי לבניית הקבוצה תקשורת עם התלמיד נש"מה ונשימה: נראות, שייכות ומשמעות בימי קורונה ייצוג ידע – מה הכוונה ולמה זה טוב? – תמליל סרטון 1 ייצוג ידע – ייצוג ידע של מורים ושל תלמידים – תמליל סרטון 2 פיתויים בסרטים – דוגמאות למידה בדרך החקר במגמת פיזיקה בבית הספר ע"ש אנה פרנק, סאסא עקרונות פדגוגיים: זרקור על פיתוח כישורי חשיבה להתמודדות עם אתגרים תשעה עקרונות עובדים בשטח עקרונות פדגוגיים: זרקור על הרעיון הגדול קהילות חשיבה עיקרון הרף – הרחבה 0 עיקרון השגרה למידת ספרות בדרך החקר בתיכון ברנקו וייס בית שמש למידת חקר במכון ברנקו וייס למידה מבוססת פרויקטים ותפקידי המורה בה למידת כימיה בדרך החקר בתיכון הרצוג, בית חשמונאי עיקרון התכלית עיקרון הנמענות עיקרון הייצוג עיקרון הביצוע עיקרון הרף עיקרון הפיתוי עיקרון הפומביות: הלמידה יוצאת לאור עיקרון המשוב תהליך החקר טיפוח הבנה בכיתה מהם ביצועי הבנה? חינוך להבנה פדגוגיה מבוססת כתיבה: עקרונות מנחים תנו זמן למשוב עקרונות בעיצוב הוראה משמעותית – קטע מהרצאה בכנס ברנקו וייס 2015 שאלת חקר למידת חקר בארץ ובעולם פדגוגיה של הבנה – להמציא שאלות פוריות פדגוגיה של הבנה – ארבעה סימני שאלה לתכנון שיעור מכוון הבנה למידת התגלית – תקציר אנלוגיות בשירות העקרונות סרטונים להרחבת הדעת על חשיבה גלויה כלי חשיבה – לשימוש לפי צרכים
צרו קשר

    הירשמו לניוזלטר שלנו

      אני חבר.ת צוות ברנקו וייס

      © כל הזכויות שמורות למכון ברנקו וייס 2023

      תפריט נגישות