0
חנות
לתרומה
דרושים.ות
אזור צוות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
ליווי מערכתי
מרכז הידע
x
סוגים
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מאמרים
ספרים
חוברות
מילון מונחים
סינון
הוראה-למידה משמעותית
הוראה לשם הבנה
הצג
רשימת פריטים
סנן
סוגים +
כלי חשיבה ולמידה
החוץ פנימה
התחל, עצור, המשך
צבעים, צורות, קווים
התחלה / אמצע / סוף – סיפור
יהלום חלופות
להתבונן: פעמיים עשר
יצירת מטאפורות
תו"ת – תוצאות ותולדות
דפוס סיבה-תוצאה
שאלות תופרות
חשוב, צור זוג, שתף
משיכת חבל
מארגן דפוס הרצף
ששת כובעי החשיבה
האם זה מתאים?
יר"ל – יודע/ת, רוצה לדעת, למדתי
שכבות
שיחת לוח
צבע, סמל, דימוי
מילות הוראה ומשמעותן
שאילת שאלות טובות
ער"ב – עדיפות ראשונה במעלה
נכון למי?
עצור, התבונן, הקשב
חבר, הרחב, אתגר
התמקדות (זום אין – zoom in)
התחלות של שאלות
אור אדום אור צהוב
5 – 3 – 1 (חמש – שלוש – אחד)
1 – 2 – 3 גשר
רואה, חושב, שואל
חיבורים, אתגר, מושגים, שינויים (the 4 c's)
חגוג, הקשה וצור מחדש
סיפור עיקרי, צדדי, נסתר
נהגתי לחשוב…, כעת אני חושב…
משחק הסבר
מיקרו מעבדה
משפט, ביטוי, מילה
מה גורם לך לומר זאת?
נקודות מצפן
כותרות
שאילה לפנים
מילות שאלה ומשמעותן
מארגן הדפוס התיאורי
שאילה לאחור
חשוב, תהה, חקור
צור, מיין, חבר, הרחב
מאמרים
פרבולה נלמדת טוב יותר דרך הרגש
אמאל'ה מתמטיקה!
משתתפי החממה מספרים
התפיסה הפדגוגית
חממות פדגוגיות
למידה בדרך החקר במגמת פיזיקה בבית הספר ע"ש אנה פרנק, סאסא
למידת ספרות בדרך החקר בתיכון ברנקו וייס בית שמש
למידת כימיה בדרך החקר בתיכון הרצוג, בית חשמונאי
טיפוח הבנה בכיתה
מהם ביצועי הבנה?
חינוך להבנה
פדגוגיה של הבנה – להמציא שאלות פוריות
פדגוגיה של הבנה – ארבעה סימני שאלה לתכנון שיעור מכוון הבנה
סרטונים להרחבת הדעת על חשיבה גלויה
כלי חשיבה – לשימוש לפי צרכים
ספרים
אתגרי חינוך – גיליון 2
הוראה ולמידה לשם הבנה – מהי הבנה וכיצד להשיג אותה
דרכי חשיבה: חינוך לאמתי, ליפה ולטוב
פיסיקה לכל – עקרונות מדע החומר והאנרגיה
ללמוד, לחשוב וללמוד לחשוב
חכה, פיתיון ודגים
הבנה בכוונה: תכנון שיעורים עתירי הבנה
הוראה לשם הבנה
מבינים בהוראה – גיליון 1: הוראה לשם הבנה
חוברות
מסע לחיפוש שאלות טובות – מבנית לתלמיד
מסע לחיפוש שאלות טובות – מדריך למורה
מילון מונחים
למידה טובה
ידע פורה (generative knowledge)
חינוך לשם הבנה (Teaching for Understanding)
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
בתי הספר האתגריים
בתי הספר השש-שנתיים
בית הספר בענן
התכניות שלנו
תכניות חינוכיות לתלמידים ותלמידות
תכניות פדגוגיות לצוותים חינוכיים
ליווי מערכתי
מרכז הידע
חנות
לתרומה
דרושים
אזור צוות
תפריט נגישות
close
פתיחה וסגירה של תפריט הנגישות
keyboard
ניווט מקלדת
visibility_off
ביטול אנימציות / הבהובים
nights_stay
Contrast
format_size
הגדלת טקסט
text_fields
הקטנת טקסט
font_download
גופן קריא
title
סימון כותרות
link
סימון קישורים ולחצנים