0
חנות
לתרומה
דרושים.ות
אזור צוות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
ליווי מערכתי
מרכז הידע
x
סוגים
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מאמרים
ספרים
חוברות
מילון מונחים
סינון
תקשורת ושיתופיות
הצג
רשימת פריטים
סנן
סוגים +
כרזות וסרטונים
ששת כובעי החשיבה – כרזה
מעוף אווזי הבר – כרזה
משאבי התודעה – כרזה
כלי חשיבה ולמידה
חשיפת סיפורים
ערכים – זהויות – פעולות
עדשות דיאלוג
סיפורים
מח"ל – מסכימים, חלוקים, לא רלוונטי
נקודות מפגש
משיכת חבל של אמת
מי אני? חקירה, חיבור, זיהוי, שייכות
איך אחרת ולמה
התחל, עצור, המשך
צבעים, צורות, קווים
התחלה / אמצע / סוף – סיפור
יהלום חלופות
פרוטוקול היוועצות
להתבונן: פעמיים עשר
תו"ת – תוצאות ותולדות
מפת רפלקציה
מפת תכנון
חשוב, צור זוג, שתף
פיצוץ חלופות
משיכת חבל
מאגר שאלות רפלקטיביות ומטא-קוגניטיביות
ששת כובעי החשיבה
האם זה מתאים?
יר"ל – יודע/ת, רוצה לדעת, למדתי
שכבות
שיחת לוח
צבע, סמל, דימוי
ער"ב – עדיפות ראשונה במעלה
שכ"ג – שקול כל הגורמים
מח"א – מה חושבים אחרים
נכון למי?
עצור, התבונן, הקשב
חבר, הרחב, אתגר
התמקדות (זום אין – zoom in)
התחלות של שאלות
היכנס פנימה: תפיסה, ידיעה, אכפתיות
אור אדום אור צהוב
5 – 3 – 1 (חמש – שלוש – אחד) לשעת חירום
5 – 3 – 1 (חמש – שלוש – אחד)
1 – 2 – 3 גשר
רואה, חושב, שואל
חיבורים, אתגר, מושגים, שינויים (the 4 c's)
חגוג, הקשה וצור מחדש
סיפור עיקרי, צדדי, נסתר
נהגתי לחשוב…, כעת אני חושב…
נהגתי לחשוב…, כעת אני חושב… (לשעת חירום)
משחק הסבר
מיקרו מעבדה
משפט, ביטוי, מילה
מה גורם לך לומר זאת?
נקודות מצפן
כותרות
חשוב, תהה, חקור
צור, מיין, חבר, הרחב
חא"ב – חלופות, אפשרויות, ברירות
חש"מ – חיובי, שלילי, מעניין
שמ"י – שאיפות, מטרות, יעדים
טען, תמוך, שאל
מעגל נקודות מבט
מאמרים
עקרונות לשיח עם ילדים בגיל הרך על מצבים מורכבים מתוחים
אוצר כלים ושגרות חשיבה ללמידה חברתית-רגשית
אימון קוגניטיבי
שגרות וכלי חשיבה – לפי תחומי למידה חברתית-רגשית (SEL)
אשכול מודעות חברתית
אשכול מיומנויות בינאישיות
אשכול קבלת החלטות אחראית
אשכול מודעות עצמית
רפלקציה
הערכה
איך ללכת על אדמה רועדת?
אחריות התלמיד ללמידה
תוכן הלמידה ככלי לבניית הקבוצה
תקשורת עם התלמיד
נש"מה ונשימה: נראות, שייכות ומשמעות בימי קורונה
חינוך ופדגוגיה במציאות רב-תרבותית
הקשבה
שיח פדגוגי מיטבי
תהליך קבלת החלטות
הולונומיה ומשאבי התודעה
שלבים בקבלת החלטות וכלים ותמרורי חשיבה לעזר
כלי חשיבה – לשימוש לפי צרכים
מה הן שגרות חשיבה?
ספרים
אימון קוגניטיבי
חנוך לנער על פי מוחו
כלי חשיבה בסיסיים לפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה
הון אינטלקטואלי
חוברות
ספרים לאמיצים
אימון אישי לבני נוער
מילון מונחים
התיאוריה הטריארכית של האינטליגנציה (the triarchic theory of intelligence)
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
בתי הספר האתגריים
בתי הספר השש-שנתיים
בית הספר בענן
התכניות שלנו
תכניות חינוכיות לתלמידים ותלמידות
תכניות פדגוגיות לצוותים חינוכיים
ליווי מערכתי
מרכז הידע
חנות
לתרומה
דרושים
אזור צוות
תפריט נגישות
close
פתיחה וסגירה של תפריט הנגישות
keyboard
ניווט מקלדת
visibility_off
ביטול אנימציות / הבהובים
nights_stay
Contrast
format_size
הגדלת טקסט
text_fields
הקטנת טקסט
font_download
גופן קריא
title
סימון כותרות
link
סימון קישורים ולחצנים