0
חנות
לתרומה
דרושים.ות
אזור צוות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
ליווי מערכתי
מרכז הידע
x
סוגים
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מאמרים
ספרים
חוברות
מילון מונחים
סינון
מיומנויות המאה ה-21
הצג
רשימת פריטים
סנן
סוגים +
כלי חשיבה ולמידה
התבונן, חשוב, אני, אנחנו
חלקים, אנשים, אינטרקציות
חשיפת סיפורים
יופי ואמת
להקרין מרחוק
מה יכול להיות?
ערכים – זהויות – פעולות
עובדות או בדיה
משיכת חבל של אמת
חושב, מרגיש, דואג
פנקס עיתונאים
שלושה למה
רם סמפץ
ימד"מ – יתרונות, מגבלות, דרכי התגברות, מעניין
זה כמו…
שאלות יצירתיות
גריה אקראית / קשרים מאולצים
סולם להערכת רעיונות
מטריצה להערכת רעיונות ופתרונות
מטריצה להעלאת רעיונות
SCAMPER – מאיץ רעיונות
מארגן שמש לחשיבה מסתעפת
סיעור מוחות כתוב
מניפת קונצפטים
מארגן שמש לחשיבה מתכנסת
ניסוח בעיה/אתגר המזמן פתרונות יצירתיים
א"ב של רעיונות
לרקוד עם מילים
ניתוח השוואת זוגות
סיעור מוחות להעלאת אפשרויות
מאמרים
אוצר כלים ושגרות חשיבה ללמידה חברתית-רגשית
קהילות חשיבה
חשיבה ביקורתית
חשיבה יצירתית
יישום כובעי החשיבה – מאמר מבוא
ששת כובעי החשיבה – מאמר מבוא
התהליך היצירתי – מאמר מבוא
מה מאפיין אדם יצירתי והאם ניתן לחנך ליצירתיות? – מאמר מבוא
כללים בחשיבה מסתעפת – מאמר מבוא
כללים בחשיבה מתכנסת – מאמר מבוא
שאלת חקר
סביבה מעודדת יצירתיות – מאמר מבוא
הערכה של חשיבה יצירתית – מאמר מבוא
טיפוח חשיבה יצירתית – מאמר מבוא
טיפוח חשיבה ביקורתית – מאמר מבוא
מהי חשיבה ביקורתית – מאמר מבוא
סרטונים להרחבת הדעת על חשיבה גלויה
מה הן שגרות חשיבה?
ספרים
חינוך בעולם משתנה: מה באמת חשוב ללמוד
אתגרי חינוך – גיליון 3 / פדגוגיה – היום הבא. חינוך בונה עתיד לנוער בסיכון
יצירתיות רצינית
למד את ילדך לחשוב
אוגדן עלוני "חינוך החשיבה" 1996
אוגדן עלוני "חינוך החשיבה" 1995
חשיבה המצאתית
פתרון בעיות יצירתי
חדשנות בפעולה
האמבטיה של ארכימדס
חשיבה יזמית
חינוך לחשיבה ביקורתית
הוראה ולמידה בקהילות חשיבה – חינוך החשיבה מס' 18
לוגיקה יישומית
חוברות
מבוא לחשיבה המצאתית שיטתית – פתרונות
מבוא לחשיבה המצאתית שיטתית – מורה
קורט חשיבה – יחידה 1 – רוחב – כרטיסיות לתלמיד
חדשנות בפעולה – ספר למדריך הסדנה
חשיבה דדוקטיבית ואינדוקטיבית – חוברת לתלמיד
קובץ אירועים ביזמות
קורט חשיבה – יחידה 6 – פעולה – מדריך למורה
חשיבה דדוקטיבית ואינדוקטיבית – מדריך למורה
קורט חשיבה – יחידה 2 – ארגון – כרטיסיות לתלמיד
קורט חשיבה – יחידה 3 – אינטראקציה – כרטיסיות לתלמיד
מבוא לחשיבה המצאתית שיטתית – תלמיד
קורט חשיבה – יחידה 5 – מידע ותחושות – כרטיסיות לתלמיד
קורט חשיבה – יחידה 6 – פעולה – כרטיסיות לתלמיד
קורט חשיבה – יחידה 4 – יצירתיות – כרטיסיות לתלמיד
קורט חשיבה – יחידה 3 – אינטראקציה – מדריך למורה
קורט חשיבה – יחידה 1 – רוחב – מדריך למורה
קורט חשיבה – יחידה 5 – מידע ותחושות – מדריך למורה
קורט חשיבה – יחידה 2 – ארגון – מדריך למורה
קורט חשיבה – יחידה 4 – יצירתיות – מדריך למורה
מילון מונחים
לוגיקה לא-פורמלית (יישומית)
חשיבה לטראלית (lateral thinking)
חשיבה מתכנסת ומסתעפת (divergent and convergent thinking)
חשיבה רציונלית
חשיבה יצירתית (creative thinking)
הרגלי חשיבה (habits of mind)
חשיבה ביקורתית במובן חזק (critical thinking in the strong sense)
חשיבה ביקורתית (critical thinking)
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
בתי הספר האתגריים
בתי הספר השש-שנתיים
בית הספר בענן
התכניות שלנו
תכניות חינוכיות לתלמידים ותלמידות
תכניות פדגוגיות לצוותים חינוכיים
ליווי מערכתי
מרכז הידע
חנות
לתרומה
דרושים
אזור צוות
תפריט נגישות
close
פתיחה וסגירה של תפריט הנגישות
keyboard
ניווט מקלדת
visibility_off
ביטול אנימציות / הבהובים
nights_stay
Contrast
format_size
הגדלת טקסט
text_fields
הקטנת טקסט
font_download
גופן קריא
title
סימון כותרות
link
סימון קישורים ולחצנים