0
חנות
לתרומה
דרושים.ות
אזור צוות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
ליווי מערכתי
מרכז הידע
x
סוגים
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מאמרים
ספרים
חוברות
מילון מונחים
סינון
למידה חברתית-רגשית (SEL)
הצג
רשימת פריטים
סנן
סוגים +
כרזות וסרטונים
מעוף אווזי הבר – כרזה
משאבי התודעה – כרזה
כלי חשיבה ולמידה
חשיפת סיפורים
ערכים – זהויות – פעולות
עדשות דיאלוג
סיפורים
מח"ל – מסכימים, חלוקים, לא רלוונטי
נקודות מפגש
משיכת חבל של אמת
חושב, מרגיש, דואג
מי אני? חקירה, חיבור, זיהוי, שייכות
החוץ פנימה (לשעת חירום)
איך אחרת ולמה
מפת רפלקציה
מפת תכנון
דפוס הרצף (לשעת חירום)
נהגתי לחשוב…, כעת אני חושב… (לשעת חירום)
מעגל נקודות מבט
מאמרים
רק יחד – כלים ושגרות לשעת חירום
רק יחד – חומרים להתמודדות בתקופת מלחמה
אוצר כלים ושגרות חשיבה ללמידה חברתית-רגשית
אימון קוגניטיבי
למה ואיך הופכים את החשיבה לגלויה?
אילו שגרות חשיבה יש?
שגרות וכלי חשיבה – לפי תחומי למידה חברתית-רגשית (SEL)
אשכול מודעות חברתית
אשכול מיומנויות בינאישיות
אשכול קבלת החלטות אחראית
אשכול ניהול עצמי
אשכול מודעות עצמית
רפלקציה
הערכה
איך ללכת על אדמה רועדת?
בניית צוותי למידה
אחריות התלמיד ללמידה
תוכן הלמידה ככלי לבניית הקבוצה
תקשורת עם התלמיד
נש"מה ונשימה: נראות, שייכות ומשמעות בימי קורונה
חינוך ופדגוגיה במציאות רב-תרבותית
תהליך קבלת החלטות
רב תרבותיות כמודל להכלה
שלבים בקבלת החלטות וכלים ותמרורי חשיבה לעזר
ספרים
חנוך לנער על פי מוחו
הון אינטלקטואלי
חוברות
אימון אישי לבני נוער
מילון מונחים
הנעה פנימית (intrinsic motivation)
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
בתי הספר האתגריים
בתי הספר השש-שנתיים
בית הספר בענן
התכניות שלנו
תכניות חינוכיות לתלמידים ותלמידות
תכניות פדגוגיות לצוותים חינוכיים
ליווי מערכתי
מרכז הידע
חנות
לתרומה
דרושים
אזור צוות
תפריט נגישות
close
פתיחה וסגירה של תפריט הנגישות
keyboard
ניווט מקלדת
visibility_off
ביטול אנימציות / הבהובים
nights_stay
Contrast
format_size
הגדלת טקסט
text_fields
הקטנת טקסט
font_download
גופן קריא
title
סימון כותרות
link
סימון קישורים ולחצנים