0
חנות
לתרומה
דרושים.ות
אזור צוות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
ליווי מערכתי
מרכז הידע
x
סוגים
קונסטרוקטיביזם
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מאמרים
ספרים
חוברות
מילון מונחים
סינון
פיתוח מקצועי של מורים
הוראה לשם הבנה
הצג
רשימת פריטים
סנן
סוגים +
כרזות וסרטונים
הבנה בכוונה – כרזה
כלי חשיבה ולמידה
מארגן דפוס המושג
דפוס ההכללה
מאמרים
פדגוגיה מבוססת כתיבה: עקרונות מנחים
כשהמדע ובני האדם נפגשים – על פיזיקה והתנהגות אנושית – ברק ברבי
קוואנטים של נחמה – ברק ברבי
המתמטיקה כגלגל הצלה בכיתה – אריאל פריאנטה
קונסטרוקטיביזם – אי-הבנה של תלמידים ומה אפשר ללמוד ממנה
פדגוגיה של הבנה – להמציא שאלות פוריות
פדגוגיה של הבנה – ארבעה סימני שאלה לתכנון שיעור מכוון הבנה
כלי חשיבה – בחלוקה לפי מטרות הוראה-למידה
כלי חשיבה – ליישום בהקשרים כלליים
ספרים
לקראת בית ספר חכם
יצירת כיתות חשיבה
הוראה לשם הבנה
מיזוג החשיבה בלמידה – חוברת 3
מיזוג החשיבה בלמידה – חוברת 2
מיזוג החשיבה בלמידה – חוברת 1
מבינים בהוראה – גיליון 1: הוראה לשם הבנה
חוברות
ההשוואה – מבנית להעמקה במיומנות ההשוואה ויישומה בהבנת הנקרא ובהבעה
מילון מונחים
חינוך לשם הבנה (Teaching for Understanding)
מי אנחנו
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
מרכז הידע
חנות
ליווי מערכתי
לתרומה
Accessibility Toolbar
close
Toggle the visibility of the Accessibility Toolbar
keyboard
Keyboard Navigation
visibility_off
Disable Animations
nights_stay
Contrast
format_size
Increase Text
text_fields
Decrease Text
font_download
Readable Font
title
Mark Titles
link
Highlight Links & Buttons