0
חנות
לתרומה
דרושים.ות
אזור צוות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
ליווי מערכתי
מרכז הידע
x
סוגים
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מאמרים
ספרים
חוברות
מילון מונחים
סינון
קהילה וחברה
הצג
רשימת פריטים
סנן
סוגים +
כלי חשיבה ולמידה
חלקים, אנשים, אינטרקציות
חשיפת סיפורים (לשעת חירום)
להקרין מרחוק
עדשות דיאלוג
סיפורים
נקודות מפגש
החוץ פנימה (לשעת חירום)
שלושה למה
כותרות (לשעת חירום)
כותרות (להורים בבית)
מפת רפלקציה להורים
מפת תכנון להתנהלות בשעת חרום
5 – 3 – 1 (חמש – שלוש – אחד) לשעת חירום
נהגתי לחשוב…, כעת אני חושב… (לשעת חירום)
מאמרים
שינה בתקופת מעבר: התמודדות משותפת של הורים וצוותי חינוך עם שינוי שעון חורף בתקופת חירום
גמילה מחיתולים בצל טראומה: מדריך להורים
עקרונות לשיח עם ילדים בגיל הרך על מצבים מורכבים מתוחים
רק יחד – חומרים להתמודדות בתקופת מלחמה
הסיפור שלנו – התחלות
מתבוננים, רוקדים וזזים אביב
חידת הבייגל
מתרעננים בלמידה
חושבים 360
זזים וחושבים
ששש… מקשיבים
סגורות על זה (1) – על הטשטוש בין קודש לחול
ששת כובעי החשיבה להורים
סגורות על זה (3) – על שיחות משפחתיות ושרשרת הדורות
סגורות על זה (2) – חלל מלא במשפחה
יוצאים מהמסגרת
אנחנו לא לבד
מרכז הידע להורים בבית
חינוך ופדגוגיה במציאות רב-תרבותית
למידת חקר בארץ ובעולם
ספרים
מובילים מהאמצע: קידום למידה, שלומות וזהות ברחבי אונטריו
חינוך במיטבו
הון מקצועי – שינוי ההוראה בכל בתי הספר
חוברות
שבעה באוקטובר – מערך פעילויות לציון יום השנה
מילון מונחים
קהילות משמעות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
בתי הספר האתגריים
בתי הספר השש-שנתיים
בית הספר בענן
התכניות שלנו
תכניות חינוכיות לתלמידים ותלמידות
תכניות פדגוגיות לצוותים חינוכיים
ליווי מערכתי
מרכז הידע
חנות
לתרומה
דרושים
אזור צוות
תפריט נגישות
close
פתיחה וסגירה של תפריט הנגישות
keyboard
ניווט מקלדת
visibility_off
ביטול אנימציות / הבהובים
nights_stay
Contrast
format_size
הגדלת טקסט
text_fields
הקטנת טקסט
font_download
גופן קריא
title
סימון כותרות
link
סימון קישורים ולחצנים