2
חנות
לתרומה
דרושים.ות
אזור צוות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
ליווי מערכתי
מרכז הידע
x
סוגים
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מאמרים
ספרים
חוברות
מילון מונחים
סינון
פיתוח מקצועי של מורים
פרקטיקות של הנחיה והובלת תהליכי למידה
הצג
רשימת פריטים
סנן
סוגים +
כרזות וסרטונים
ששת כובעי החשיבה – כרזה
שדה האינטליגנציות
עשרה תנאים של למידה רבת עוצמה – כרזה
מעוף אווזי הבר – כרזה
חמשת ממדי הלמידה – כרזה
משאבי התודעה – כרזה
הבנה בכוונה – כרזה
שנה"ל תשע"ז בצבע – כרזה
כלי חשיבה ולמידה
פרוטוקול היוועצות
תכנון לאחור
מאגר שאלות רפלקטיביות ומטא-קוגניטיביות
מאמרים
סדרת הוראה איכותית
למידה מבוססת פרויקטים ותפקידי המורה בה
תנו זמן למשוב
חידות
אנלוגיות בשירות העקרונות
ספרים
ההוראה כסיפור – גישה חלופית להוראה ותוכנית הלימודים
לשנות פחות, לשפר יותר
למידה משוחררת – שינוי חינוכי כתנועה חברתית
ללמד חשיבה
אתגרי חינוך – גיליון 1
ממדי הלמידה
מבינים בהוראה – גיליון 4: על תהליכי התמקצעות וגם על תשוקה דיסציפלינרית
חוברות
הנחיית קבוצה – ארגז כלים למנחה
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
בתי הספר האתגריים
בתי הספר השש-שנתיים
בית הספר בענן
התכניות שלנו
תכניות חינוכיות לתלמידים ותלמידות
תכניות פדגוגיות לצוותים חינוכיים
ליווי מערכתי
מרכז הידע
חנות
לתרומה
דרושים
אזור צוות
תפריט נגישות
close
פתיחה וסגירה של תפריט הנגישות
keyboard
ניווט מקלדת
visibility_off
ביטול אנימציות / הבהובים
nights_stay
Contrast
format_size
הגדלת טקסט
text_fields
הקטנת טקסט
font_download
גופן קריא
title
סימון כותרות
link
סימון קישורים ולחצנים