0
חנות
לתרומה
דרושים.ות
אזור צוות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
ליווי מערכתי
מרכז הידע
x
סוגים
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מאמרים
ספרים
חוברות
מילון מונחים
סינון
הוראה-למידה משמעותית
עקרונות פדגוגיים
הצג
רשימת פריטים
סנן
סוגים +
מאמרים
אז למה לנו מתמטיקה עכשיו?
מהן החממות הפדגוגיות?
ייצוג ידע – מה הכוונה ולמה זה טוב? – תמליל סרטון 1
ייצוג ידע – ייצוג ידע של מורים ושל תלמידים – תמליל סרטון 2
פיתויים בסרטים – דוגמאות
תשעה עקרונות עובדים בשטח
עיקרון השגרה
עיקרון התכלית
עיקרון הנמענות
עיקרון הייצוג
עיקרון הביצוע
עיקרון הרף
עיקרון הפיתוי
עיקרון הפומביות: הלמידה יוצאת לאור
עיקרון המשוב
עקרונות בעיצוב הוראה משמעותית – קטע מהרצאה בכנס ברנקו וייס 2015
ספרים
תשעה עקרונות פדגוגיים להוראה משמעותית
למידה נראית למורים
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
בתי הספר האתגריים
בתי הספר השש-שנתיים
בית הספר בענן
התכניות שלנו
תכניות חינוכיות לתלמידים ותלמידות
תכניות פדגוגיות לצוותים חינוכיים
ליווי מערכתי
מרכז הידע
חנות
לתרומה
דרושים
אזור צוות
תפריט נגישות
close
פתיחה וסגירה של תפריט הנגישות
keyboard
ניווט מקלדת
visibility_off
ביטול אנימציות / הבהובים
nights_stay
Contrast
format_size
הגדלת טקסט
text_fields
הקטנת טקסט
font_download
גופן קריא
title
סימון כותרות
link
סימון קישורים ולחצנים