0
חנות
לתרומה
דרושים.ות
אזור צוות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
ליווי מערכתי
מרכז הידע
x
סוגים
קונסטרוקטיביזם
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מאמרים
ספרים
חוברות
מילון מונחים
סינון
הוראה-למידה משמעותית
עקרונות פדגוגיים
הצג
רשימת פריטים
סנן
סוגים +
מאמרים
מורים מוכשרים אחרת
ייצוג ידע – מה הכוונה ולמה זה טוב? – תמליל סרטון 1
ייצוג ידע – ייצוג ידע של מורים ושל תלמידים – תמליל סרטון 2
פיתויים בסרטים – דוגמאות
עקרונות פדגוגיים: זרקור על פיתוח כישורי חשיבה להתמודדות עם אתגרים
תשעה עקרונות עובדים בשטח
עקרונות פדגוגיים: זרקור על הרעיון הגדול
עיקרון הרף – הרחבה 0
עיקרון השגרה
עיקרון התכלית
עיקרון הנמענות
עיקרון הייצוג
עיקרון הביצוע
עיקרון הרף
עיקרון הפיתוי
עיקרון הפומביות: הלמידה יוצאת לאור
עיקרון המשוב
עקרונות בעיצוב הוראה משמעותית – קטע מהרצאה בכנס ברנקו וייס 2015
ספרים
תשעה עקרונות פדגוגיים להוראה משמעותית
למידה נראית למורים
מי אנחנו
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
מרכז הידע
חנות
ליווי מערכתי
לתרומה
Accessibility Toolbar
close
Toggle the visibility of the Accessibility Toolbar
keyboard
Keyboard Navigation
visibility_off
Disable Animations
nights_stay
Contrast
format_size
Increase Text
text_fields
Decrease Text
font_download
Readable Font
title
Mark Titles
link
Highlight Links & Buttons