אנחנו מאמינים בשילוב של תורה עם לימודים כלליים מלכתחילה, אנו מאמינים שבוגרינו צריכים להיות יהודים מאמינים שתורמים לעם ישראל בכל המישורים כל אחד לפי דרכו: בישיבה, באקדמיה, בצבא ובכל מקום, מתוך ראייה של נתינה לתרומה אישית לעם ישראל.
אנחנו מאמינים בחשיבות בניית האישיות בגיל הנעורים, על ידי לימוד, חוויות תורניות ולימודיות, השקעה במישור החברתי ונתינה לקהילה.
אנו מאמינים בשותפות: שותפות של התלמידים בהחלטות הישיבה, מועצת התלמידים המייצגת את כל הכיתות ונבחרת בהצבעה, יושבת תכופות עם צוות ההנהלה על מנת לחשוב יחד, להתייעץ, לתכנן את השנה ואתגריה ביחד.
שותפות של ההורים עם צוות הישיבה בליווי הבנים במטרות המשותפות.
אנו מאמינים ומחנכים לכבוד לכל רבדי החברה הישראלית, מתוך ראייה שכל רובד מוסיף את חלקו בכלליות עם ישראל.
אנחנו מאמינים שכל תלמיד יכול להצטיין ברמתו ולהגיע לרמה לימודית מספקת.
אנחנו מאמינים שיש לאפשר לכל תלמיד לבחור בסיום לימודיו את דרכו הלימודית והמקצועית. כדי שהוא יוכל לעשות כך, חשוב שתהיה לו זכאות לבגרות עיונית ברמה גבוהה, ולשם אנו חותרים.
דרך הישיבה הינה דרכם של רבני צפון אפריקה לדורותיהם אשר חינכו לשילוב של תורה מאירה עם לימודים כלליים, חיבור לארץ, לעם ישראל מתוך כבוד לכל גווניו וחלקיו.
אנחנו מאמינים בחשיבות בניית האישיות בגיל הנעורים, על ידי לימוד, חוויות תורניות ולימודיות, השקעה במישור החברתי ונתינה לקהילה
בוגר הישיבה מעצב את אישיותו בדגש על הנקודות הבאות:
אישיות המופנית לנתינה ומסירות לעם ישראל. המטרה לאפשר לבוגרים שלנו שילוב בכל דרך שיבחרו מתוך כוונה לתרום לעם ישראל, מי שירצה להמשיך ללמוד בישיבה, מי באקדמיה ועתודה מי בשירות משמעותי בצה"ל. כל אחד בדרכו.
זהותם הדתית תהיה ברורה ובחירית, התלמידים יתחברו לעבודת ה' מאירה ושמחה, המבוססת על תורת חכמי יהדות צפון אפריקה.
התלמידים יכירו את הארץ ויהיו מחוברים אליה.
לתלמידים תהיה מודעות עצמית ברורה כחלק מגיבוש האישיות.
לתלמידים תהיה בגרות עיונית מלאה וברמה גבוהה שתאפשר להם לבחור בכל אפשרות שירצו להמשך שילובם.
התלמיד יהיה אדם סקרן שיתחבר לכמה שיותר דיציפלינות, מדעים, מגמות ועוד.
בישיבה לומדים לבגרות עיונית ברמה גבוהה. כ-35 יחידות לימוד. קיימות כיום ארבע מגמות:
באנגלית, מתקיימות הקבצות רב גילאיות על פי רמה לימודית, 3 , 4 ו-5 יחידות לימוד.
במתמטיקה הקבצות בכל כיתה של 3 ו-4 יחידות.
אחוז הזכאות לבגרות בשנת הלימודים תשע"ט הינו 90%. וגם התלמידים אשר לא קיבלו תעודה, מגיעים לאחר מכן להשלים.
דרכה של רשת ברנקו וייס, ובפרט של ישיבתנו היא פדגוגיה המשתפת את התלמיד במהלך הלמידה.
התכנית מבוססת על תשעת עקרונות להוראה משמעותית שגיבשו במכון, שמטרתה להעצים את התלמיד, לחבר אותו למקצוע הנלמד, לשתף את התלמידים כמה שיותר בתהליך.
כמו כן, הלמידה מבוססת פרוקייטים בכל תחום. אחת לשנה, מתקיים יריד הצלחות שבו מציגים התלמידים את הפרוייקטים השונים שעמלו עליהם לאורך כל השנה בהנחיית המורים: סרטוני וידאו, מערכות מחשוב ואלקטרוניקה, עבודות חקר, מצגות הסבר, תצוגת תכלית בחילוץ והצלחה, הרכב מוזיקלי של התלמידים ועוד דברים רבים, ההורים נוכחים, אנשי הרשת, משרד החינוך ואנשי ציבור מגיעים לפקוד את האירוע בכל שנה.
להורדת מודל החינוך האישי ומעגל הזהב