הינו בית ספר חדש צומח (נוסד בשנה"ל תשפ"ב),
בית הספר פועל על פי מודל פדגוגי ייחודי, המושתת על עקרונות של תפיסה הוליסטית של צרכי התלמיד, מסגרות עבודה קטנות ופרטניות, הצבת ציפיות לימודיות והתנהגותיות גבוהות, ובמקביל – פיתוח ולמידה מתמדת של הצוות החינוכי.
ביה"ס פועל להעצמת תלמידיו, כך שיהיו בוגרים המעריכים את עצמם ומובילים את עצמם להישגים טובים בכל תחום אפשרי, שיהיו אזרחים טובים, ישמרו חוק, יתרמו לחברה ויהיו פעילים באופן חיובי בקהילה. אנו מאמינים בהעצמת התלמידים והובלתם לדרך מיטיבה של אושר ומימוש פוטנציאל אישי מותאם.
אנו מאמינים כי מבוגר משמעותי בחייו של נער הוא חוליה הכרחית להעצמה בגיל ההתבגרות.
אנו רואים בתעודת הבגרות כלי בתהליך החינוכי המבוסס על מתן הזדמנות שווה לכל תלמיד להגשים יכולותיו.
מבוגר משמעותי בחייו של נער הוא חוליה הכרחית להעצמה בגיל ההתבגרות.
מטרות:
יעדים
בית הספר מגיש את תלמידיו לבגרות עיונית ומקצועית.
אחת המגמות בבית הספר היא מגמת תיב"ם (תכנון וייצור בעזרת מחשב).
בתמונה: ביקור תלמידי מגמת תיב"ם ו-CNC במפעל ישקר
כפר בשכונה
בביה"ס פועל מודל כפר בשכונה – במסגרתו מתקיימים מרחבים שונים בהם מעורבים התלמידים המתכתבים עם חזון בית הספר ותוכנית העבודה שלו.
כפר בשכונה מיושם הן בשעות הלימודים והן בשעות אחר הצהרים. במסגרת מודל ייחודי זה מתקיימים קורסים שונים במטרה לשמור על רצף חינוכי במשך שעות רבות יותר של היממה וכן על רכישת מיומנות של ניהול פנאי איכותי.