העלאת אחוז המסיימים עם תעודות משמעותיות המאפשרות השתלבות בהצלחה בשוק העבודה ובאקדמיה בישראל.
צוותי חינוך בבתי ספר במזרח ירושלים.
המורכבות הפוליטית, החברתית והחינוכית במזרח ירושלים נובעת בין השאר מהבדלים בתפיסה בין אלו המצדדים בפיתוח אישי כמטרה מובילה, השתלבות בחיים כלכליים, אקדמיים וחברתיים במדינת ישראל לבין אלו המצדדים בשמירה על רעיונות לאומיים, הבאים לידי ביטוי, בין השאר בלמידה לפי תכנית הלימודים של הרשות הפלסטינית, היבדלות באקדמיה ובעבודה, בשפת הדיבור וכן הלאה.
כדי להתמודד עם המורכבויות והמתחים יש ליצור אמון, לכבד את הפרטים ולטפח שאיפה להצלחה ותחושת מסוגלות. זאת במקביל להכשרת המורים וליווים בתוכנית הלימודים הישראלית, בפדגוגיה המותאמת רכישת מיומנויות המאה ה-21.
ליווי ארגוני, פדגוגי לבתי הספר בהתאם לתכנית פעולה המאושרת על ידי הפיקוח והרשות.
תכנית הפעולה נבנית עם מנהל/ת בית הספר בהתאם לתכנית העבודה הבית ספרית ולקדימויות שכל בית ספר קובע.
תכנית הליווי מוצגת לפיקוח ולממונה ברשות לאישורם