0
חנות
לתרומה
דרושים.ות
אזור צוות
מי אנחנו
על המכון
שותפים לדרך
האנשים שלנו
מסמכי עמותה
תרומות
על ד"ר ברנקו וייס
מייסדים ומנהלי עבר
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
ליווי מערכתי
מרכז הידע
x
סוגים
קונסטרוקטיביזם
כרזות וסרטונים
כלי חשיבה ולמידה
מאמרים
ספרים
חוברות
מילון מונחים
סינון
פיתוח מקצועי של מורים
הצג
רשימת פריטים
סנן
סוגים +
כרזות וסרטונים
ששת כובעי החשיבה – כרזה
שדה האינטליגנציות
עשרה תנאים של למידה רבת עוצמה – כרזה
מעוף אווזי הבר – כרזה
חמשת ממדי הלמידה – כרזה
משאבי התודעה – כרזה
הבנה בכוונה – כרזה
שנה"ל תשע"ז בצבע – כרזה
כלי חשיבה ולמידה
החוץ פנימה
פרוטוקול היוועצות
תכנון לאחור
מאגר שאלות רפלקטיביות ומטא-קוגניטיביות
מארגן דפוס המושג
דפוס ההכללה
מאמרים
משתתפי החממה מספרים
התפיסה הפדגוגית
מהן החממות הפדגוגיות?
חממות פדגוגיות
סדרת הוראה איכותית
דוגמה לניתוח פעולת הוראה בעזרת צילום וידאו
פיתוח מקצועי לעבודה בשעה הפרטנית באמצעות וידיאו
תוכן ופדגוגיה בהוראת תנ”ך – הילכו שניהם יחדיו?
שיעורים מצולמים להערכת איכות ההוראה בכיתה – על פי מודל CLASS
המודל האימוני MTP
אימון אישי פדגוגי למורים מבוסס צילום עצמי בשיטת MTP CLASS
פדגוגיה מבוססת כתיבה בארץ ובעולם
הכשרת סטודנטים להוראה ופיתוח מקצועי של מורים
קוראים כותבים – השתלמות
מה חושב הנוער? – תכנית כתיבה לנוער בסיכון חינוכי
כתיבה מחוללת הבנה – כתיבה בתחומי דעת רבי-מלל
פדגוגיה מבוססת כתיבה במכון ברנקו וייס
כרזות של עשייה בפיתוח המקצועי
כתיבה מחוללת הבנה בבית הספר היסודי הר נבו
האם יהיו סופרים בדור הכתיבה הדיגיטלית?
עקרונות פדגוגיים: זרקור על פיתוח כישורי חשיבה להתמודדות עם אתגרים
תשעה עקרונות עובדים בשטח
עקרונות פדגוגיים: זרקור על הרעיון הגדול
עיקרון הרף – הרחבה 0
עיקרון השגרה
על צפייה בשיעורים מצולמים במחשבה ובמעשה, בספרות ובמרשתת
גלריה של כתיבה
תכנית עם עצה טובה
שלוש הפתעות ותכנית
לקט מאמרים ומחקרים בנושא פיתוח מקצועי של מורים באמצעות צפייה בשיעורים מצולמים
פיתוח מקצועי של מורים באמצעות שיעורים מצולמים מנקודת המבט של משרד החינוך
פיתוח מקצועי באמצעות שיעורים מצולמים במכון ברנקו וייס
למידה מבוססת פרויקטים ותפקידי המורה בה
עיקרון התכלית
עיקרון הנמענות
עיקרון הייצוג
עיקרון הביצוע
עיקרון הרף
עיקרון הפיתוי
עיקרון הפומביות: הלמידה יוצאת לאור
עיקרון המשוב
שיח פדגוגי מיטבי
פדגוגיה מבוססת כתיבה: עקרונות מנחים
וידאו לחקר ההוראה
על מה ולמה וידאו?
מהי קהילה מקצועית לומדת?
תנו זמן למשוב
עקרונות בעיצוב הוראה משמעותית – קטע מהרצאה בכנס ברנקו וייס 2015
כשהמדע ובני האדם נפגשים – על פיזיקה והתנהגות אנושית – ברק ברבי
קוואנטים של נחמה – ברק ברבי
המתמטיקה כגלגל הצלה בכיתה – אריאל פריאנטה
ואולי לא פיתוי?
עיקרון הנמענות – מה קורה בכיתה?
מיפוי
קונסטרוקטיביזם – אי-הבנה של תלמידים ומה אפשר ללמוד ממנה
פדגוגיה של הבנה – להמציא שאלות פוריות
פדגוגיה של הבנה – ארבעה סימני שאלה לתכנון שיעור מכוון הבנה
חידות
אנלוגיות בשירות העקרונות
כלי חשיבה – בחלוקה לפי מטרות הוראה-למידה
כלי חשיבה – ליישום בהקשרים כלליים
פיתוי תלמידי חינוך מיוחד ללמידת אנגלית ולשון
ספרים
ההוראה כסיפור – גישה חלופית להוראה ותוכנית הלימודים
לשנות פחות, לשפר יותר
למידה משוחררת – שינוי חינוכי כתנועה חברתית
הוראה ולמידה לשם הבנה – מהי הבנה וכיצד להשיג אותה
דרכי חשיבה: חינוך לאמתי, ליפה ולטוב
הון מקצועי – שינוי ההוראה בכל בתי הספר
לקראת בית ספר חכם
למידה נראית למורים
ללמד חשיבה
על מה כדאי להילחם בבית הספר?
חכה, פיתיון ודגים
אתגרי חינוך – גיליון 1
ממדי הלמידה
הכיתה החושבת
לקראת הוראה קונסטרוקטיביסטית
הבנה בכוונה: תכנון שיעורים עתירי הבנה
יצירת כיתות חשיבה
הוראה לשם הבנה
הנעה ללמידה: תפיסות חדשות של מוטיבציה – חינוך החשיבה מס' 20
גישות חדשות ללמידה – חינוך החשיבה מס' 19
מיזוג החשיבה בלמידה – חוברת 3
מיזוג החשיבה בלמידה – חוברת 2
מיזוג החשיבה בלמידה – חוברת 1
מבינים בהוראה – גיליון 4: על תהליכי התמקצעות וגם על תשוקה דיסציפלינרית
מבינים בהוראה – גיליון 1: הוראה לשם הבנה
ניהול מחשבות (מתוך 'הכיתה החושבת')
חוברות
הנחיית קבוצה – ארגז כלים למנחה
ההשוואה – מבנית להעמקה במיומנות ההשוואה ויישומה בהבנת הנקרא ובהבעה
מילון מונחים
חינוך לשם הבנה (Teaching for Understanding)
קהילות משמעות
מי אנחנו
בתי הספר שלנו
התכניות שלנו
מרכז הידע
חנות
ליווי מערכתי
לתרומה
Accessibility Toolbar
close
Toggle the visibility of the Accessibility Toolbar
keyboard
Keyboard Navigation
visibility_off
Disable Animations
nights_stay
Contrast
format_size
Increase Text
text_fields
Decrease Text
font_download
Readable Font
title
Mark Titles
link
Highlight Links & Buttons