x
סוגים
סינון

פיתוח מקצועי של מורים

הצג
סנן סוגים +
מאמרים
משתתפי החממה מספרים התפיסה הפדגוגית מהן החממות הפדגוגיות? חממות פדגוגיות סדרת הוראה איכותית דוגמה לניתוח פעולת הוראה בעזרת צילום וידאו פיתוח מקצועי לעבודה בשעה הפרטנית באמצעות וידיאו תוכן ופדגוגיה בהוראת תנ”ך – הילכו שניהם יחדיו? שיעורים מצולמים להערכת איכות ההוראה בכיתה – על פי מודל CLASS המודל האימוני MTP אימון אישי פדגוגי למורים מבוסס צילום עצמי בשיטת MTP CLASS פדגוגיה מבוססת כתיבה בארץ ובעולם הכשרת סטודנטים להוראה ופיתוח מקצועי של מורים קוראים כותבים – השתלמות מה חושב הנוער? – תכנית כתיבה לנוער בסיכון חינוכי כתיבה מחוללת הבנה – כתיבה בתחומי דעת רבי-מלל פדגוגיה מבוססת כתיבה במכון ברנקו וייס כרזות של עשייה בפיתוח המקצועי כתיבה מחוללת הבנה בבית הספר היסודי הר נבו האם יהיו סופרים בדור הכתיבה הדיגיטלית? עקרונות פדגוגיים: זרקור על פיתוח כישורי חשיבה להתמודדות עם אתגרים תשעה עקרונות עובדים בשטח עקרונות פדגוגיים: זרקור על הרעיון הגדול עיקרון הרף – הרחבה 0 עיקרון השגרה על צפייה בשיעורים מצולמים במחשבה ובמעשה, בספרות ובמרשתת גלריה של כתיבה תכנית עם עצה טובה שלוש הפתעות ותכנית לקט מאמרים ומחקרים בנושא פיתוח מקצועי של מורים באמצעות צפייה בשיעורים מצולמים פיתוח מקצועי של מורים באמצעות שיעורים מצולמים מנקודת המבט של משרד החינוך פיתוח מקצועי באמצעות שיעורים מצולמים במכון ברנקו וייס למידה מבוססת פרויקטים ותפקידי המורה בה עיקרון התכלית עיקרון הנמענות עיקרון הייצוג עיקרון הביצוע עיקרון הרף עיקרון הפיתוי עיקרון הפומביות: הלמידה יוצאת לאור עיקרון המשוב שיח פדגוגי מיטבי פדגוגיה מבוססת כתיבה: עקרונות מנחים וידאו לחקר ההוראה על מה ולמה וידאו? מהי קהילה מקצועית לומדת? תנו זמן למשוב עקרונות בעיצוב הוראה משמעותית – קטע מהרצאה בכנס ברנקו וייס 2015 כשהמדע ובני האדם נפגשים – על פיזיקה והתנהגות אנושית – ברק ברבי קוואנטים של נחמה – ברק ברבי המתמטיקה כגלגל הצלה בכיתה – אריאל פריאנטה ואולי לא פיתוי? עיקרון הנמענות – מה קורה בכיתה? מיפוי קונסטרוקטיביזם – אי-הבנה של תלמידים ומה אפשר ללמוד ממנה פדגוגיה של הבנה – להמציא שאלות פוריות פדגוגיה של הבנה – ארבעה סימני שאלה לתכנון שיעור מכוון הבנה חידות אנלוגיות בשירות העקרונות כלי חשיבה – בחלוקה לפי מטרות הוראה-למידה כלי חשיבה – ליישום בהקשרים כלליים פיתוי תלמידי חינוך מיוחד ללמידת אנגלית ולשון
צרו קשר

    הירשמו לניזלטר שלנו

      אני חבר.ת צוות ברנקו וייס

      © כל הזכויות שמורות למכון ברנקו וייס 2023

      Accessibility Toolbar