שם לו למטרה לקדם את התלמידים בהישגיהם ובתהליך החינוכי בבית הספר עם תחושת מסוגלות גבוהה ביכולתם, עם רצון להגשים את חלומותיהם ועם תעודת בגרות משמעותית בעלת אופק ערכי ומקצועי.
בית הספר מקיים שותפות בצוות החינוכי, ומקדם תהליך חינוכי שכולל אנשי חינוך ,הורים ושותפים חינוכיים מחוץ לבית הספר.
בית הספר שואףִ לתת מענה לכל התלמידים במרקםִ החברתיִ בעירִ עלִ גווניו במגזרים השונים.
בית הספר מקדם תהליך חינוכי הכולל אנשי חינוך, הורים ושותפים חינוכיים מחוץ לבית הספר
התוכנית הפדגוגית
התוכנית הפדגוגית בבית הספר נבנתה מתוך אמונה שכל אחד יכול. כל תלמיד ותלמידה שייתנו להם את הכלים המתאימים ללמידה בליווי יחס אישי ואנושי, יכולים להגיע להישגים לימודיים משמעותיים. מתוך תפיסה זו, בבית הספר כתות החינוך מונות 14 תלמידים ותלמידות - גודל הכתה מאפשר למחנכת ולמורים המקצועיים ליצור קשר אישי וקרוב עם התלמידים, המכוון אותם בתהליך הלמידה.
התחום הפדגוגי בבית הספר משולב היטב בתחום הרגשי והחברתי. אנחנו בבית הספר מאמינים כי הצלחה בתחום הלימודי, מביאה איתה תחושת מסוגלות גדולה אשר מסייעת גם בתהליכים נוספים בחיי התלמיד.
הלמידה בביה"ס מותאמת לכל תלמיד באופן אישי - מבחינת התוכנית הלימודית וגם במהלך הלמידה בשיעורים, הנלמדים בצורה מגוונת. לכל תלמידה ותלמיד בביה"ס יש אפשרות להגיע לתעודת בגרות מלאה ומשמעותית, הבחירה נמצאת אצל התלמיד בליווי ותמיכה של הצוות החינוכי, ואכן רוב תלמידי ביה"ס מסיימים את שנות התיכון עם זכאות לתעודת בגרות.בביה"ס פועלות מגמות טכנולוגיות - עיצוב אופנה, תיירות וחילוץ והצלה
תוכניות ייחודיות בתחום החברתי רגשי
התכנית החברתי רגשית בבית הספר משולבת יחד מתוך ראייה הוליסטית, הרואה בכל אדם ישות חברתית אשר זקוקה למענים רגשיים על מנת לממש את עצמו באופן שלם.
מטרתנו להעצים את התלמידים, לפתח חוסן, להצמיח את המעולה שבכל פרט, לטפח מעורבות ואחריות חברתית, ולהשפיע על אורח החיים הבית ספרי והקהילתי, כדי ליצור דיאלוג ושיתוף פעולה בין התלמידים, המורים, ההורים והקהילה על בסיס כבוד הדדי. התפיסה המובילה את התוכנית היא האמונה באדם וביכולותיו לממש את עצמו. התכנית בנויה באופן אשר נותן מענים פרטניים וקבוצתיים מתוך הצרכים השונים.
התכנית נותנת כלים לבני נוער אשר יוכלו להשתלב בחיי החברה כבני אדם שווים. המענים מושתתים על למידה חברתית, המכוונת להכשיר את בני הנוער לתפקוד בחברה על מסגרותיה השונות. בבסיס הלמידה החברתית מונח העיקרון של "למידה מתוך התנסות".
התנסויות בבית הספר ובקהילה, מזמנות עיסוק בהיבטים שונים של ההוויה החברתית, כגון: מערכות יחסים, קשרי גומלין בין הפרט הקבוצה והקהילה, וכן מנגנונים וחוקים להבטחת קיומה של חברה מתוקנת.
בנוסף מתקיימים מענים רגשיים של שיח, תרפיות שונות וקבוצות.
הערכים המובילים את מטרות התוכנית הם: קבלה ואהבת האחר, נתינה סובלנות, כבוד הדדי, מעורבות חברתית ולמידה מתוך חוויה.