מכון ברנקו וייס שוקד על פיתוח מודלים חדשניים להוראה וללמידה ומיישמם בבתי ספר ובתכניות לצוותים חינוכיים ולתלמידים
בתי הספר ברנקו וייס מעניקים חינוך משמעותי המותאם בדיוק לצרכים הייחודים של התלמידים והמורים בקהילתם
מכון ברנקו וייס מציע ליווי מערכתי למורים, לצוותים בית-ספריים ולמערכות חינוך, ולתכניות לקידום תלמידים
אנו מפתחים מודלים ופדגוגיות, המעניקים למורים ולתלמידים מרחב לפתח בו את זהותם ולהיות משמעותיים באמצעות ידע
שמחים לשתף בידע המקצועי שלנו בנושאים שבלב האתגר החינוכי העכשווי – בספרים, בחומרי למידה ובכלים יישומיים בתחומי הפדגוגיה והדידקטיקה
פרוטוקול היוועצות
עיקרון השגרה
עיקרון המשוב
עיקרון הביצוע
ממה יש להיזהר? הנטייה לחשיבה קבוצתית
תלות הדדית כמשאב מצמיח
פיתוח נורמות של שיתוף
עבודת דעת אותנטית (AIW) מה זה ואיך?
עבודת ידע אותנטית כעדשה להתבוננות בלמידה אישית
זמן לחשוב - על מודל עבודה של מורים במזרח אסיה
מהי PLC - קהילה מקצועית לומדת?
קהילה מקצועית לומדת בבית הספר
על איזון בין מטרותיו האישיות של היחיד לבין מטרות הקולקטיב
מהי קהילה מקצועית לומדת?
קהילות משמעות
מאפייני קהילות מורים מקצועיות לומדות דיסציפלינריות בחינוך