ספרים

אזל מהמלאי
המלאי אזל

אינטליגנציות מרובות בכיתה

תומס ארמסטרונג
בספרו אינטליגנציות מרובות בכיתה מיישם ארמסטרונג את תיאוריית האינטליגנציות המרובות של הווארד גרדנר למצבי הוראה ולמידה בכיתה. הספר מלמד כיצד לאבחן את פרופיל האינטליגנציות של התלמידים בכיתה ולפתח אותן באמצעות שיעורים מותאמים. באופן זה הופכת התיאוריה של גרדנר על אודות האינטליגנציות האנושיות לכלי חינוכי פורה ורב עוצמה.
עמודים: 179

תוכן העניינים

הקדמה

מבוא

פרק 1: עיקריה של תיאוריית האינטליגנציות המרובות

פרק 2: אינטליגנציות מרובות והתפתחות אישית

פרק 3: זיהוי אינטליגנציות של תלמידים

פרק 4: הצגתה בכיתה של תיאוריית האינטליגנציות המרובות

פרק 5: אינטליגנציות מרובות ופיתוח תוכניות לימודים

פרק 6: אינטליגנציות מרובות ואסטרטגיות הוראה

פרק 7: אינטליגנציות מרובות וסביבת הכיתה

פרק 8: אינטליגנציות מרובות וניהול השיעור בכיתה

פרק 9: בית-ספר ברוח האינטליגנציות המרובות

פרק 10: אינטליגנציות מרובות והערכה

פרק 11: אינטליגנציות מרובות וחינוך מיוחד

פרק 12: אינטליגנציות מרובות וכישורים קוגניטיביים

פרק 13: יישומים נוספים של תאוריית האינטליגנציות המרובות מראי מקומות

מראי מקום

נספח א: רשימת קריאה בסיסית בנושא תאוריית האינטליגנציות המרובות

נספח ב: ספרים בנוגע להוראה ברוח האינטליגנציות המרובות

נספח ג: דוגמאות לשיעורים ותכניות ברוח האינטליגנציות המרובות

צרו קשר

    הירשמו לניוזלטר שלנו

      אני חבר.ת צוות ברנקו וייס

      © כל הזכויות שמורות למכון ברנקו וייס 2023