אוסף עלוני “חינוך החשיבה” 1998 / יורם הרפז - עורך
עלון 13 מתמקד בגישה הקונסטרוקטיביסטית בהוראה ובלמידה; עלון 14 מוקדש למאמריו של פרופ’ רוברט סטרנברג על סגנונות חשיבה ולמידה וגישתו לאינטליגנציה האנושית; עלון 15 בעיקרו עוסק בידע ובמקומו בהוראה ובלמידה.
254 עמודים
מחיר: 46 ש"ח
עלון מס' 13
- תוכן העניינים
- דבר העורך
- המקריות של השפה – ריצ'רד רורטי
- הרמנויטיקה לימודים כלליים והוראה – ריצרד רורטי
- מבוא לקונסטרוקטיביזם רדיקלי – ארנסט פון גלזרפלד
- שאלות ותשובות על קונסטרוקטיביזם רדיקלי – ארנסט פון גלזפרלד
- על ניתוח ההגמוניה – מיכאל אפל
- הייתכן קונסטרוקטיביזם קונסטרוקטיבי – שלמה בק
חשיבה על חשיבה באמצעות חידות
עלון מס' 14
- תוכן העניינים
- דבר העורך
- סגנונות חשיבה בבית הספר – רוברט סטרנברג ואלנה גריגורנקו
- הוראה והערכה של אינטליגנציה מצליחה – רוברט סטרנברג
- לקראת תיאוריה משולשת של האינטליגנציה האנושית – רוברט סטרנברג
עלון מס' 15
- תוכן העניינים
- דבר העורך
- תוכן וביקורתיות – מטרות ההוראה – ויליאם הייר
- חינוך וחשיבה – תפקיד הידע – רוברט גלזר
- בניית הידע – השקפה קונסטרוקטיביסטית רדיקלית – אנטוניו בטנקורט
- על הבנת טבעו של ידע מדעי – סוזן קארי וקרול סמית
- ידע כמתווה – דיוויד פרקינס
- בחירת נושאים פוריים ללמידה אינטגרטיבית – דיוויד פרקינס
- תוכני הלימוד והוראתם – משמעויות סוציולוגיות ופילוסופיות – דוד גורדון
- הוראת מיומנויות של אוריינות מדע וחשיבה ביקורתית באמצעות חשיבה – דוד גורדון
- חשיבה על חשיבה באמצעות חידות
סוג:
חומר רקע ומידע
קהל יעד:
מנהלים
פורמט:
pdf
נושאים:
קונסטרוקטיביזם
תגיות:
שלמה בק
עוד על הנושא
סוג:
ספרות
קהל יעד:
מנהלים
נושאים:
שאלות
ספרים
סוג:
חומר רקע ומידע
קהל יעד:
מנהלים
נושאים:
פרשנות
תפיסות מובילות
סוג:
ספרות
קהל יעד:
מנהלים
פורמט:
pdf
ספרים