הוראה משמעותית ומשמעות ההוראה – פיתוח מקצועי של מורים | תשע”ה

כנס משרד החינוך, אגף א' לפיתוח מקצועי לעובדי הוראה ומכון ברנקו וייס 30/3/2015

 

בין הנושאים שנדונו בכנס

  • דרכי הוראה המפתות לידע 
  • גישות ייחודיות להוראה משמעותית 
  • הוראה מבוססת חקר כמחוללת משמעות 
  • מחזיקים כיתה: הוראה המייצרת אינטראקציות משמעותיות בכיתה 
  • דרכי הוראה אל הלומד היחיד 
  • שבירת מסגרות בהוראה 
  • הובלת שינוי בתרבות ההוראה הבית-ספרית 
  • קהילות מורים לומדות 
  • גמישות פדגוגית בפיתוח המקצועי במחוז מרכז
  • חממות לפיתוח מקצועי של מורים 
  • ייצוגי מידע חזותיים המקדמים הוראה משמעותית  
  • פיתוח מקצועי מבוסס שיעורים מצולמים 
  • שבירת מסגרות בפיתוח מקצועי
  • שיתופי פעולה כמקדמים פיתוח מקצועי של מורים 
  • משמעות ההוראה 

לתכנית המלאה של הכנס

 

התכנסות , תשע"ה

מושב הפתיחה, תשע"ה

עקרונות בעיצוב הוראה משמעותית / ד"ר שמעון אזולאי, יחידת המו“פ, מכון ברנקו וייס

סדנאות אמן : הוראה משמעותית ופיתוח מקצועי

מורים על הבמה מורים, חוקרים ומעצבי חינוך מציגים מודלים, פיתוחים ויישומים של הוראה משמעותית ופיתוח מקצועי

צלילי סיום