הוראה לשם הבנה | תשע”ד

כנס ברנקו וייס בשיתוף משרד החינוך, המזכרות הפדגוגית 28/11/2013

 

בין הנושאים שנדונו בכנס

  • דרכים שונות לעיצוב ההבנה בשיעור
  • תכנון שיעורים עתירי הבנה
  • לא נשאל – לא נדע: שאילת שאלות ודיאלוג מקדם הבנה
  • כתיבה מחוללת הבנה
  • הבנה בקבוצה הפרטנית
  • עדויות להבנה: למידה מכוונת תוצרים
  • פדגוגיות של למידה פעילה
  • מהוראה פרונטלית להוראה טכנולוגית - אבולוציה של למידה פעילה
  • טכנולוגיה בכיתה כפלטפורמה למעורבות תלמידים בלמידה
  • איך מבינים מדע?
  • למידה דרך המוח הימני: אמנויות והבנה
  • משחק והבנה במתמטיקה ועוד
  • שינוי בית-ספרי לקראת הבנה
  • חלופות בהערכה למבחני הבגרות
  • עיצוב תרבות של הוראה לשם הבנה בהקשרים מערכתיים
  • הבנה ממקום אחר: הוראה לבני נוער בסיכון
  • חינוך חברתי בגישה קונסטרוקטיביסטית
  • משמעות החינוך

 

לתכנית המלאה של הכנס

 

התכנסות בכנס, תשע"ד

מושב הפתיחה בכנס, תשע"ד

כיצד מחוללים הבנה? - סדנת מכון ברנקו וייס

מורים על הבמה, תשע"ד

מושב סיום, תשע"ד