אמאל'ה, מתמטיקה!

No Image

אמאל'ה מתמטיקה! - עידן קלוש משתף באבחנה שאין דבר כזה "אנשים שלא טובים במתמטיקה" אלא יש דבר כזה "אנשים שסובלים מפוסט-טראומה ממתמטיקה". יצירת אזור ללא שיפוט הוא הצעד הראשון למנוע פוסט ראומה כזו.

No Image

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על הוראת מתמטיקה? - אמיר דוד כותב על חשיבותה של "אקולוגיה" נעימה ובטוחה ללמידה; על עיקרון האי שיפוט.

 

 

 

No Image

חמישה ממדים של צמיחה - ברק ברבי מציג אחדות מהשאלות ששאלו אנשי צוות המו"פ - האם ממד הידע והידיעה הוא הממד היחידי בפדגוגיה? איך עוד לומדים? מה עוזר לנו לצמוח? ומציג את הקווים לדמותו של מורה שיצמיח את תלמידיו בכל הממדים, חמשת ממדי הצמיחה.

No Image

מורים מוכשרים אחרת - תמי לוי נחום מתייחסת לשאלה מה יכול לעזור למורים לצמוח? איך מורים לומדים? ומרחיבה על העקרונות ודרכי הלמידה בחממה פדגוגית.

No Image

מישהו רואה אותי? שומע אותי? - הדס ברודי שרודר משתפת בממצאי ההערכה שנעשתה לחממות הפדגוגיות בתום השנה הראשונה לפעילותן ובדקה את חמשת ממדי הצמיחה.