פדגוגיה של הבנה – להמציא שאלות פוריות

 

למידה משמעותית יכוהל להתרחש כאשר מחפשים תשובות לשאלה מהותית או פורייה, כפי שמכנה אותה יורם הרפז במאמרו על הפדגוגיה של השאילה, שהופיע בעלון חינוך החשיבה מס’ 18 – הוראה ולמידה בקהילות חשיבה.

הפדגוגיה של השאילה_Page_1

 

סוג: חומר רקע ומידע קהל יעד: מנהלים נושאים: שאלה פורייה תגיות: מקום להבנה
עוד על הנושא
הוראה ולמידה בקהילות חשיבה - חינוך החשיבה מס' 18
סוג: ספרות קהל יעד: מנהלים נושאים: שאלת מפתח
ספרים
שאלת חקר
סוג: כלי חשיבה קהל יעד: תלמידים נושאים: שאלות
תפיסות מובילות