סגנונות למידה – האם זה קיים ומשפיע או לא?

קיימות מספר תיאוריות לגבי סגנונות למידה ומידת המשמעות שלהם לגבי למידה בכיתה. 

יש הטוענים שיש כאלה הלומדים טוב יותר באופן חזותי (ויזואלי), אחרים באופן שמעתי (אודיטורי), יש כאלה שצריכים למשש את הדברים (טקטאלי) ואילו אחרים צריכים לנוע ולפעול (קינסטטי). גם הלמידה באופן אישי או בקבוצה מבטאת סגנון למידה.

אחרים טוענים, שכל עניין סגנונות הלמידה לא עומד במבחן המחקר והוראה-למידה בסגנון זה או אחר לא משפיע על למדית התלמיד אך מקשה על המורה.

מעט על הויכוח תוכלו לצפות בסרטונים הבאים:

 

סוג: חומר רקע ומידע קהל יעד: מנהלים נושאים: סגנונות חשיבה ולמידה תגיות: סטרנברג
עוד על הנושא
ללמוד בקצב שונה - סגנונות הוראה ולמידה
סוג: ספרות קהל יעד: מנהלים פורמט: pdf
ספרים
אוגדן עלוני "חינוך החשיבה" 1995
סוג: חומר רקע ומידע קהל יעד: מנהלים פורמט: pdf נושאים: תרבות
ספרים
סגנונות חשיבה, פעולה ותקשורת – הטיפוסים הפסיכולוגיים של יונג - מאמר מבוא
סוג: חומר רקע ומידע קהל יעד: מנהלים נושאים: קבלת החלטות
מאמרים וסרטונים
סגנונות חשיבה
סוג: חומר רקע ומידע קהל יעד: מנהלים נושאים: סגנונות חשיבה ולמידה
תפיסות מובילות